UMNO PETUALANG BANGSA

FORUM GERAK REFORMASI



Lease this WebApp and get rid of the ads.

Besarkan tajuk ANWAR....boleh cekik darah....Anonymous, Sun Mar 1 11:53am
.....weh melayu yang terlena....mahkamah dah putuskan segalanyer....anwar dah disahkan bersalah....tapi sedarlah wahai golongan bangang kamu semua nak kena jual.....matawang negara kamu menjunam....ekonomi negara kamu huru hara....minyak yang turun seminit dua dan melambung naik....oghang macam kamu semua macam anjing ... more

  • kes saiful saman anwar: mudah selesai kalau anwar dah ngaku. (nmcepatkan lah pengampunan!!!, Thu Feb 26 9:44pm

  • kesihan umat ini...semakin kelam kegelapannya...Anonymous, Thu Feb 26 9:27am
    rasulullah saw bersabda, mafhumnya..."...jika fathimah ra (putri kesayangan) disabitkan mencuri pasti baginda SAW memotong tangannya.." siapa berhak mengampun setelah tertangkap pecuri sebelum ia bertaubat? ( mengampun bertaubat murtad setelah ditangkap memang berlaku!) kesihan ...umat ini yang setia setiap hari... more

  • BERSUMPAH 'WALLAHI..."Anonymous, Mon Feb 23 2:49pm
    Islam menghalalkan bersumpah! Isu-isu peribadi yg kabur wajar diselesaikan secara bersumpah saja....TIDAK perlulah menyeret UMMAT ke dalam fitnah dan kekeliruan. Biarlah yg terlibat ---INDIVIDU atau KUMPULAN...sahaja dilaknat dan dihukum Allah SWT jang sampai menyeret umat yang tidak tahu menahu hal mereka ke dalam... more

    kesihan umat Islam malaysia ...Anonymous, Mon Feb 23 2:43pm
    jika perjuangan hanya hanya berdasar isu-isu peribadi ...seperti kes liwat dan altantuya.... Umat Islam sepatutnya berjuang menegakkan SYARIAT ALLAH SWT dan kerajaan alQur-an!Dengannya segala ketidakadilan dan kefasadan INSYAALLAH terkawal!

    bleh ker di debat - kenapa tuhan makbolkan doa si saiful? (nm)walhal di canangkan, 52% mendoakan anwar?, Mon Feb 23 2:14pm

    Isu DEBMari Debat, Mon Feb 23 9:38am
    Mari Debat Isu DEB (SO LET US DEBATE THE NEP) Fberuary 22, 2015 Raja Petra Kamarudin (No Hold Barred) Terjemahan Marhaintua – 23.2.2015. Rupanya, dua artikel saya yang terdahulu (Segelintir Melayu mahu DEB ditamatkan dan Anak-anak Pakatoon) berkaitan Dasar Ekonomi Baru (DEB) telah menarik banyak komentarr. Secara... more

    18Mac: countdown kini started. Pas quit PasMa dominan pr! (nm)matsabu new president!!!, Sun Feb 22 10:16pm

  • PAKATOONAnak Anak , Sun Feb 22 10:32am
    ANAK-ANAK PAKATOON (THE PAKATOON CHILDREN) Februari 21, 2015 Raja Petra Kamarudin (No Holds Barred) Terjemahan Marhaintua 22.2.2015 Pada pertengahan 1970-an, yakni lebih 40 tahun yang lalu, sebahagian besar penyokong Pakatan Rakyat a.k.a. (ataupun) Pakatoon, belum lagi dilahirkan.. Ketika itulah segelintir orang-orang ... more

    doaabang, Sat Feb 21 7:35pm
    Mari kita berdoa utk anwar.

  • DEB DitamatkanSegelintir Melayu Mahu, Sat Feb 21 12:58pm
    SEGELINTIR MELAYU MAHU DEB DITAMATKAN (SOME MALAYS WANT THE NEP TO END) Fberuari 20, 2015 Raja Petra Kamarudin Terjemahan marhaintua212@gmail.com Sebenarnya, ada segelintir orang Melayu yang mahu melihat berakhirnya Dasar Ekonomi Baru ataupun DEB. Saya pernah menemui kumpulan Melayu seperti ini. Mereka merasakan... more

    Sirul buat sessi soaljawabAustralia tidak izinkan , Sat Feb 21 8:49am
    Australia tidak izinkan Sirul buat sessi soaljawab untuk cerita semua. February 20, 2015 SYDNEY: Seorang jurucakap Menteri Imigresen Austalia berkata jabatan itu tidak mengizinkan interbiu dalam tempat tahanan kerana “sebab-sebab operasi”. Beliau sedang ditahan kini di Pusat Tahanan Villawood. Sebelum itu Sirul pernah ... more

    di London......Dakwaan Mahahtir bertemu Azmin , Fri Feb 20 7:39pm
    Dakwaan Mahathir bertemu Azmin di London (THE ALLEGED MAHATHIR-AZMIN MEETING IN LONDON) February 20, 2015 Raja Petra Kamarudin - Terjemahan Marhaintua Saya telah menerima banyak pesanan dari beberapa orang kawan bertanya perihal pertemuan yang saya aturkan antara Tun Dr Mahathir Mohamad dan Menteri Besar Selangor... more

    elak hukuman mati: isis dah tau mana nak berhijrah!! (nm)bila nak insaf?, Fri Feb 20 6:23pm

    Anwar dan Nik AzizSetelah Perginya, Thu Feb 19 5:09pm
    Setelah Perginya Anwar dan Nik Aziz (WITH ANWAR AND NIK AZIZ GONE) Fberuary 13, 2015 Raja Petra Kamarudin. Terjemahan Marhaintua Anwar Ibrahim dan Tok Guru Abdul Hadi Awang (TGHA) tidak pernah menjalin satu hubungan baik sejak zaman dahulu lagi, malah sebelum Anwar bertindak meenjadi ahli UMNO . Namun, disebabkan... more

    kuasa doaabang nuar, Wed Feb 18 9:07am
    Anwar dan keluarga diuji dgn berat.kami sentiasa doakan dlm setiap saat moga Allah beri pertolonganNya yg maha hebat.

  • Sedih......Mr Booo, Sat Feb 14 6:19pm
    Sedih bukan kerana kematian TGNA.....memang kematian adalah pelengkap sebuah kehidupan......sedihku bila terbaca bisikan hati manusia2 yg terus menghina Allahyarham.....dengan bahasa yg kurang sopan, biadap dan tidak melambangkan peribadi yg baik...cukuplah kata2 kesat tu dihambur semasa beliau masih bernafas... more

    Dalam kesedihan ada pengajaran...Mr Booo, Thu Feb 12 7:34pm
    Sabarlah dengan dugaan....mulut2 durjana akhir zaman memang terbuka luas....mengeji, mengutuk dan bermacam andaian tanpa memikirkan dosa free akibat perlakuan terkutuk.....bagi aku secara peribadi dsai rebah kerana kekuatan yg dimiliki bukan kerana liwat...yg pasti menuntut kebenaran didunia kejahatan tak ubah... more

  • No SubjectAnonymous, Wed Feb 11 7:34pm
    Hebatnya anwar ibrahim.yg menuduh dan menfitnah kau tanggunglah kerana itu tidah berlaku dan ayah saiful pun nafikan.takutlah pada Allah bukan insan.takut kapalterbang meletup letup.

    perdana menteriabang nuar kau, Tue Feb 10 5:00pm
    Takutnya mereka pd anwar,jgn takut Allah.tak lama Anwar jadi Pm percayalah.kuasa doa hihihi

  • Forum Gerak Reformasi, sejak 1998