UMNO PETUALANG BANGSA

FORUM GERAK REFORMASI



Lease this WebApp and get rid of the ads.

No Subjectjin, Wed May 25 2:40pm
Aku masih di sini cekal menghitung waktu. Tika waktu suramnya nasib tanah ini akibat tindakan sang bobrok yang bermaharajalela. Lawan Tetap Lawan. Lawan sampai menang.

  • jgn salah kan mader ...Anonymous, Mon May 23 3:04pm
    Salah kan lah sikap bamgang penjilat mahader di kalangan pembangkang sendiri.....cari lah pemimpin pembangkang mana yg gila2 ke hulu hilir sepentas bsama dgn mahadir skarang atas nama selamat kan msia ..... Bodoh nya hingga tak nampak agenda mahadir ialah nak selamat kan umno...

    Pakar lempar sebiji batu kena 2 ekor burungZainudin Maidin, Mon May 23 2:46am
    Burung 1 ialah dendam pada Najib, cepat Najib jatuh cepat pula orang UMNO ganti Najib. Mahathir berhenti menyerang. UMNO BN terselamat PRU 14. Mahathir selamat. Burung 2 ialah Mahathir pecahkan dan huru harakan blok pembangkang. Blok pembangkang jadi berpuak puak. bila tiba PRU 14 lawan BN jadi 3 atau 4 penjuru.... more

    tak payah nak kutuk2 mahadir lah...Anonymous, Sun May 22 10:57am
    Jika yg jilat mahadir sekarang ialah di kalangan pembangkang sendiri...dulu mat sabu kata tun kepala perompak tp lani tun itu lah yg di puja puji.... Kita semua kena tipu......kah kah kah

    PRU 14 semua parti tak dapat diramalMat Stopa Ali, Sun May 22 9:41am
    Celaka punya mahathir . . . bikin negara ini jadi pariah.

    K. Kangsar & Sg BesarObserver, Mon May 16 3:52pm
    1 lawan 1 boleh, 3 penjuru tiada masalah, 4 penjuru pun tak apa. lantaklah. menang jadi arang, kalah jadi abu. tak bertanding serba salah. semuanya cacamarba dan haru biru. kami rakyat tetap macam ini.Celaka punya Mahathir. 22 tahun memerintah buat baik tapi kantung anak pinak kau juga masyuk. Ngko sapu boleh orang... more

    Pembangkang tiada harapanMokhzani, Sun May 15 1:02am
    Sejak dari dahulu pemimpin UMNO berkata 'tidor sebantal mimpi lain lain ' kepada DAP dan PAS. Sekarang dapat dilihat kebenarannya, dari itu kata kata pemimpin UMNO perlu diambil kira betapa jauh kehadapannya tilikkan pemimpin UMNO. Celaka punya Mahathir.

    No SubjectAnti TKT, Fri May 13 6:11pm
    Hujan lebat di banyak wilayah tanda celaka punya mahathir.

  • Hidup lagi ker FGR ni?Mamu, Sun May 8 4:39pm
    Ada lagi ker site FGR ni? Sah bertahun2 aku tak masuk..entahlah hari ni aku tergerak hati nk tgk...

  • Pembaharuan Malaysia . . . Anti TKT, Sun May 8 3:51pm
    Lupakan saja . . . selagi barisan penentang BN tak boleh berpakat. Celaka punya Mahathir.

    Malaysiaku . . . apa dah jadi ?Anti TKT, Sat Apr 30 3:26am
    Mood rakyat yang mahu perubahan . . . sudah keliru dengan permainan politik oleh orang orang politik. Mana satu nak ikut. Dulu beria-ia benar nak berlaku perubahan. Sekarang dah jadi tunggang-langgang.Si Pencipta wawasan 2020 dah jadi tak keruan. Semuanya berbalam balam. Berjuang salah tak berjuang lagi lagi salah.... more

    No SubjectAnonymous, Fri Apr 29 3:54pm
    Allah selamatkan Anwar Ibrahim.Malaysia sudah tenat

  • Wawasan 2020 jadi sampah . . . Anti TKT, Thu Apr 28 5:12am
    Mahathir si Mamak Kerala sudah jadi sampah . . . sehingga MYKMU.Net pun sumpah seranah kepada mamak sial itu. 12 tahun lalu MYKMU.Net memuja bagai nak rak si tua kutuk itu . . . tapi sekarang sehabis sial punya manusia serupa bangkai dihina MYKMUNet. Wahai Mahazalim aka Maha Firaun . . . sumpah 12 tahun dulu dari ayat ... more

    mader mmg celaka....Anonymous, Wed Apr 27 10:15pm
    Mat sabu ,rafizi,dll yg sekongkol dgn mader juga celaka

    Celaka punya Mahathir . . . (nm)Anti TKT, Wed Apr 27 2:29pm

  • pkr dap saling bertelagah...Anonymous, Wed Apr 27 8:55am
    Ini macam ka pangai nak ganti bn.??...belum dpt kuasa dah tunjok bangang depan rakyat....bn banngang,pkr dap berganda2 tolol...kah kah kah...

    pkr parti paling bangang...Anonymous, Tue Apr 26 2:00pm
    Org nak bertanding dia pun gatai nak bertanding....last2 hari nama calon tak muncul2....anta pulak calon bgrap....bodo punya pkr...haha


  • pkr dap tanding sesama sendiri di srawak...Anonymous, Mon Apr 25 11:09am
    Macamana la nk bagi harapan utk ganti bn jika pembangkang pun pangai macam sial

    1MDB....oh....1MDBatuk, Mon Apr 25 1:15am
    Setiap malam yang sepi..... ramai yang tak sepi sendiri..... benak sibuk memikiri..... apakah erti 1MDB..... kenapa pak menteri sibuk sekali.... adakah utk menambah rezeki , setiap rakyat di negeri ini..... atau untuk kepentingan diri sendiri..... kini semua telah terbukti....??? betapa jahat bertapak di hati........ more

    Forum Gerak Reformasi, sejak 1998