UMNO PETUALANG BANGSA

FORUM GERAK REFORMASI



Lease this WebApp and get rid of the ads.

No SubjectPAK DANI, Thu Jul 28 3:12pm
Assalamualaikum sedikit berbagi kepada teman-teman siapa tau bermanfaat, Awal mula sy ikut pesugihan, Usaha saya bangkrut karena dililit hutang hingga milyaran rupiah,membuat saya nekat melakukan pesugihan, hingga sutu waktu saya diberitahukan teman saya yang pernah mengikuti ritual dengan kh.mustamid abbas dan... more

FBI to Seize Assets of ‘Wolf of Wall Street’Anonymous, Thu Jul 21 6:34pm
FBI to Seize Assets of ‘Wolf of Wall Street’ Producer Red Granite (Report) In one of the biggest asset seizures in U.S. history, Federal prosecutors are expected to file civil lawsuits against “The Wolf of Wall Street” producer and financier Red Granite Pictures, the Wall Street Journal reported late Tuesday. Billions ... more

  • US pressure on Malaysian fund 1MDBAnonymous, Thu Jul 21 6:19pm
    Singapore said Thursday it had seized nearly $180 million linked to scandal-tainted Malaysian state fund 1MDB, raising the pressure a day after Washington moved to grab more than $1 billion in assets over "enormous" fraud. The US Justice Department filed lawsuits Wednesday to seize assets including luxury real estate... more

  • kesian dsai suara nya tidak dengar lagi....Anonymous, Fri Jul 15 4:27pm
    Anwar menderita dlm kandang besi... Wan azizah nangis balik kipas... Puteri derita dibilik tidur... Sbb.... PARTI yg ditubuh dah dikuasai MAHADHIR.... BERPOLITIK SAMPAI TERGADAI MARUAH DIRI ..PRINSIP...PARTI. ada sapa2 dengar arahan n rayuan anwar dlm WARKAH DARI TABIR BESI..???????..

  • alahai pkr .....Anonymous, Fri Jul 15 2:29pm
    Dulu degar2 melalak kutuk mahadir . Dulu ikut arahan dsai ... Bila dsai masok dalam ikut pulak arahan dap kit siang guan eng .... Lani ikut arahan mahadir pulak... Mati kering lah dsai keseorangan d penjara

    Apa respon LGE & LKS bila dipelawaPemuda Bani Tamim, Thu Jul 7 4:55am
    oleh Mufti Pahang supaya memeluk Islam.

    Woiii . . . . main politik apa niAnti TKT, Mon Jul 4 10:59pm
    Mahathir,Muhyiddin,Mukhriz,Shafie Afdal,Lim kit Siang,Lim Guan Eng, Hj Hadi, Tuan Ibrahim Tuan Man, Mat Sabu, Mujahid,Anwar Ibrahim, Azmin,Najib adalah watak watak yg kabur untuk memimpin rakyat. Berapa banyak pemimpin lagi nak cari, berapa banyak parti nak kena tubuh ?

    Sebbijik mcm kes khir toyo.....tak payah lah sapa2 nak rajin nak backup...

  • PM baru . . . Tan Sri Khalid IbrahimPengundi, Mon Jun 27 3:58pm
    Kita mulakan politik baru.

  • angka jitu aki ranggongpak iskandar, Sun Jun 26 3:08pm
    • ASSALAMU ALAIKUM WR,WB. Perkenalkan nama saya bapak (ISKANDAR) mau berbagi cerita kepada teman-teman melalui media internet yang dulunya saya berkerja sebagai tukang ojek yang pendapatan tak seberapa untuk menapkai istri dan ke-2 anak saya, namun suatu hari saya merasa sangat kebingungan karna anak saya kepingin... more

  • pkr tunggu masa kojol....Anonymous, Sun Jun 26 2:18am
    PKR akan dijahanamkan oleh kepimpinan parti itu sendiri Dah elok Tan Sri Khalid Ibrahim tadbir negeri #Selangor dulu. Ekonominya berkembang maju. Pendapatan kerajaan negeri meningkat. Ada pulak sebahagian pimpinan rakus langkau dengan #Langkah_Kajang. Tan Sri Khalid dikhianati bukan oleh #Umno #BN tetapi oleh pemimpin ... more

  • Tanda kemunculan Imam MahdiPanji Hitam, Thu Jun 23 1:52am
    Umat Islam berada dikemuncak perselisihan yg amat sangat. Perebutan kuasa takhta kerajaan Arab Saudi. Nabi s.a.w berpesan ` Datanglah kepada mereka (pemuda bani tamim) walaupun terpaksa merangkak didalam salji'. Salji sudah turun di Arab Saudi. Padang pasir tanah Arab sudah menghijau. Cepat berdamai dan bersatu.

    Customer not always rightAbuya, Wed Jun 22 4:12pm
    Macam itulah dengan pengundi.Di Sarawak dan Sabah paling banyak.Berapa banyak boleh beri pada dia orang, dia orang akan sokong (undi).Tak pernah cukup cukup.Kategori ini memang banyak.Apa nak jadi pada ugama, negara dan bangsa pedulikan. Besok lusa fikir semula apa nak makan. Kerajaan yg memerintah memang sudah maklum ... more

  • rafizi yg bangang...Anonymous, Tue Jun 21 11:26pm
    Dulu rafizi kata rasional pakat ngan tun mahadir boleh melonjak kan bberapa % undi melayu kepada pembangkang ..... Tengok2 bukan saja undi melayu tapi undi cina dah lari pergi ke bn .... Rafizi ni mmng takleh pakai betol lah ......eh teringat pulak aku strtegi langkah kajang dia ni jugak punya angkara dan buat idea... more

  • cermin diri sebelum salahkan pengundi....Anonymous, Tue Jun 21 3:55pm
    Sebenarnya penyakit kekalahan pembangkang di kedua-dua PRK Kuala Kangsar dan Sg Besar yang buat penyakitnya ialah si Rafizi Ramli sendiri. Bermula dengan penyakit Langkah Kajang .... akbibatnya virus itu merebak pantas dalam tubuh Pakatan Rakyat menyebabkan penyakitnya menjadi serius dan kronik terus membawa maut.... more

    Salahkan Pengundi ada benarnyaSpy Leman, Tue Jun 21 3:46pm
    bukannya semua pengundi terpelajar. berbondong bondong mengusung microwave dan blender. Boleh beli dengan RM50

    SPR- Inilah MalaysiakuHaikal, Tue Jun 21 1:14am
    ' Kor Ming turut mendakwa 300 pengundi yang dikenalpasti penyokong setia DAP yang berhasrat mengundi calon Amanah telah dipindahkan ke kawasan Parlimen Padang Rengas '.

    Ulasan paling tepatCucu Albert Enstien, Mon Jun 20 3:02am
    Kemenangan besar calon BN Budiman Mohd Zohdi di Sungai Besar dan Masturi Mohd Yazid di Kuala Kangar semalam ialah kerana peralihan undi Cina daripada pembangkang (sebuat Pakatan Rakyat) sebelum ini kepada BN. Pihak MCA mendakwa mereka berjaya meraih 35% undi Cina di Sekinchan berbanding 13% pada Peraum 2013 yang lalu. ... more

  • Di Malaysia ramai belum faham politik cacamerba Cucu Albert Enstien , Mon Jun 20 1:05am
    Maka berbondong bondonglah orang orang politik membuat post mortem, membuat analisa dan berbagai bagai. Tidak seorang pun menumpukan kajian itu pada pengundi pengundi. Kini sesuatu yg baru telah muncul di FGR ini. Rahsia Politik di Malaysia. Ia itu analisa mengenai pengundi pengundi. bersambung


    Forum Gerak Reformasi, sejak 1998