UMNO PETUALANG BANGSA

FORUM GERAK REFORMASI



Lease this WebApp and get rid of the ads.

angka jitu aki ranggongpak iskandar, Sun Jun 26 3:08pm
ASSALAMU ALAIKUM WR,WB. Perkenalkan nama saya bapak (ISKANDAR) mau berbagi cerita kepada teman-teman melalui media internet yang dulunya saya berkerja sebagai tukang ojek yang pendapatan tak seberapa untuk menapkai istri dan ke-2 anak saya, namun suatu hari saya merasa sangat kebingungan karna anak saya kepingin... more

pkr tunggu masa kojol....Anonymous, Sun Jun 26 2:18am
PKR akan dijahanamkan oleh kepimpinan parti itu sendiri Dah elok Tan Sri Khalid Ibrahim tadbir negeri #Selangor dulu. Ekonominya berkembang maju. Pendapatan kerajaan negeri meningkat. Ada pulak sebahagian pimpinan rakus langkau dengan #Langkah_Kajang. Tan Sri Khalid dikhianati bukan oleh #Umno #BN tetapi oleh pemimpin ... more

Tanda kemunculan Imam MahdiPanji Hitam, Thu Jun 23 1:52am
Umat Islam berada dikemuncak perselisihan yg amat sangat. Perebutan kuasa takhta kerajaan Arab Saudi. Nabi s.a.w berpesan ` Datanglah kepada mereka (pemuda bani tamim) walaupun terpaksa merangkak didalam salji'. Salji sudah turun di Arab Saudi. Padang pasir tanah Arab sudah menghijau. Cepat berdamai dan bersatu.

Customer not always rightAbuya, Wed Jun 22 4:12pm
Macam itulah dengan pengundi.Di Sarawak dan Sabah paling banyak.Berapa banyak boleh beri pada dia orang, dia orang akan sokong (undi).Tak pernah cukup cukup.Kategori ini memang banyak.Apa nak jadi pada ugama, negara dan bangsa pedulikan. Besok lusa fikir semula apa nak makan. Kerajaan yg memerintah memang sudah maklum ... more

  • rafizi yg bangang...Anonymous, Tue Jun 21 11:26pm
    Dulu rafizi kata rasional pakat ngan tun mahadir boleh melonjak kan bberapa % undi melayu kepada pembangkang ..... Tengok2 bukan saja undi melayu tapi undi cina dah lari pergi ke bn .... Rafizi ni mmng takleh pakai betol lah ......eh teringat pulak aku strtegi langkah kajang dia ni jugak punya angkara dan buat idea... more

    cermin diri sebelum salahkan pengundi....Anonymous, Tue Jun 21 3:55pm
    Sebenarnya penyakit kekalahan pembangkang di kedua-dua PRK Kuala Kangsar dan Sg Besar yang buat penyakitnya ialah si Rafizi Ramli sendiri. Bermula dengan penyakit Langkah Kajang .... akbibatnya virus itu merebak pantas dalam tubuh Pakatan Rakyat menyebabkan penyakitnya menjadi serius dan kronik terus membawa maut.... more

    Salahkan Pengundi ada benarnyaSpy Leman, Tue Jun 21 3:46pm
    bukannya semua pengundi terpelajar. berbondong bondong mengusung microwave dan blender. Boleh beli dengan RM50

    SPR- Inilah MalaysiakuHaikal, Tue Jun 21 1:14am
    ' Kor Ming turut mendakwa 300 pengundi yang dikenalpasti penyokong setia DAP yang berhasrat mengundi calon Amanah telah dipindahkan ke kawasan Parlimen Padang Rengas '.

    Ulasan paling tepatCucu Albert Enstien, Mon Jun 20 3:02am
    Kemenangan besar calon BN Budiman Mohd Zohdi di Sungai Besar dan Masturi Mohd Yazid di Kuala Kangar semalam ialah kerana peralihan undi Cina daripada pembangkang (sebuat Pakatan Rakyat) sebelum ini kepada BN. Pihak MCA mendakwa mereka berjaya meraih 35% undi Cina di Sekinchan berbanding 13% pada Peraum 2013 yang lalu. ... more

    Di Malaysia ramai belum faham politik cacamerba Cucu Albert Enstien , Mon Jun 20 1:05am
    Maka berbondong bondonglah orang orang politik membuat post mortem, membuat analisa dan berbagai bagai. Tidak seorang pun menumpukan kajian itu pada pengundi pengundi. Kini sesuatu yg baru telah muncul di FGR ini. Rahsia Politik di Malaysia. Ia itu analisa mengenai pengundi pengundi. bersambung


    mari berjuang bersama kamiKadiaq , Sun Jun 19 3:53am
    http://www.ikatan.org/

    rakyat kempunan ...Anonymous, Sun Jun 19 1:59am
    Rakyat kempunan terleps merasa tawaran hebat dari presiden pkr iaitu resepi bengkang ubi kayu selepas pan tewas di sg besar

  • Tidak keluar mengundiVisitor, Sat Jun 18 10:10pm
    Lebih banyak dipihak pembangkang.

    PRK K.Kangsar dan Sg. BesarPengundi, Sat Jun 18 10:03pm
    Peningkatan majoriti oleh BN. . . rakyat fade up kerana pembangkang asyik bergaduh.

    setelah dapat keputusan kemudian kembali kepada kutuk mengutuk, keji mengeji dan bercakap bongkak . . . untuk rakyat . . . zero

    terbaik tawaran utk rakyat dari presiden pkr ....Anonymous, Fri Jun 17 1:47am
    Kak wan berjanji jika parti amanah negara menang beliau akan sekali datang ke sg besar dan akan berkongsi resepi kueh bengkang ubi kayu utk rakyat sg besar.. Tahniah kak wan.....ini lah pemimpin bakal pm yg kita cari punya wawasan yg sangat tinggi

    Apa tawaran utk rakyat selain lawan mengutukVendeta, Fri Jun 17 1:30am
    Tahap politik Malaysia.

    AHLI POLITIK PKR DTANGKAP RASUAH. Seorang Penyelaras DUN Bukit Melawati (N10) yg juga Ketua Cabang PKR Kuala Selangor telah ditangkap SPRM hari ini (15.06.2016) setelah mengambil rasuah bernilai RM30,000.00 (tunai) dari Kontraktor Klas G3 sebagai imbuhan Sykt tersebut mendapat Tender (Peruntukkan Marris) bernilai... more

  • dsai kirim warkah ke2 dari penjara....Anonymous, Thu Jun 16 12:21am
    Setelah warkah pertama yg menyanyat hati di keluar mengingatkan pimpinan pkr supaya berwasapada dgn agenda tun mahadir tidak di hirau kan ....kali ini dsai menyeru pimpinan pkr supaya menjauhkan diri dari bersama tun mahadir.... Sikap dsai jelas iaitu sebarang pertukaran individu tanpa perubahan sistem dan dasar takda ... more

    Forum Gerak Reformasi, sejak 1998